Abonelik başvurusu yaptığımda verilen kullanıcı adı ve şifreyi hangi işlemlerde kullanabiliyorum?
Abonelik başvurusu yaptığınızda verilen kullanıcı adı ve şifresi, modem kurulum işlemlerinizde kullanılmaktadır.
Fatura adresimi nereden değiştirebilirim?
0 (850) 277 6464 numaralı TuruncuNet Müşteri Hizmetlerimizi arayarak ya da ofisimize gelerek adres değişikliği yapabilirsiniz. Adres değişikliği talebinizde ADSL hattı müşteri tarafından, kimlik ibrazı ile yapılabilmektedir.
Aylık Kullanım Miktarı olan paketimdeki kullanım miktarını nasıl öğrenebilirim?
Aylık Kullanım Miktarı'nızın kullanılan miktarını sorgulamak için www.turuncunet.com.tr adresinden kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yaparak takip edebilirsiniz.
Adil Kullanım Noktası (AKN) Uygulaması ne demek?
TuruncuNet 1 Ocak 2019 tarihinden itibaren AKN'li paket kullanmaya başlayan müşterilerine Limitsiz Hizmet sağlamaya başlamıştır.
Download ve Upload Hızı ne demek?
Download Hızı, internetten dosya indirme hızını ifade ederken; Upload Hızı dosya yükleme hızını ifade etmektedir.
İnternette yaşadığım bağlantı sorunlarıyla ilgili nereye ulaşabilirim?
0 (850) 277 6464 numaralı TuruncuNet Müşteri Hizmetlerimizi arayarak veya www.turuncunet.com.tr adresinden kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yaparak destek talebi bırakarak bağlantı sorununuzu çözebilirsiniz.
Yeni aboneliklerde ilk fatura hangi tarihte gelir ve hangi ücretler faturama yansır?
İlk Faturanız hizmetiniz aktif olduğu an kullanacak oldugunuz ayın ücreti peşin çıkmaktadır. 10 gün sonrası ise son ödeme tarihinizdir.
Yeni aboneliklerde neden bağlantı (aktivasyon) ücreti alınmaktadır?
ADSL hizmet talebiniz doğrultusunda bağlı olduğunuz telefon santralinde fiziki işlemler uygulanmaktadır. Bu sebeple bağlantı ücreti yansımaktadır.
İnternet hizmetini farklı bir adrese nakledebilir miyim? Nasıl naklederim?
İnternet hizmetinizin nakil işlemini TuruncuNet ofisimize gelerek ya da 0 (850) 277 6464 numaralı TuruncuNet Müşteri Hizmetlerimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz. Nakil yaptırmak isteyen müşteri ya da vekaletini verdiği kişi, kimlik belgesi ile adres değişikliği başvurusu yapabilir. Nakil işlemi sırasında müşterinin nakil verdiği adreste olması gerekmektedir. Nakil işlemleri minimum 2 maksimum 15 günde yapılabilmektedir.
Devir işlemi yapabiliyor muyum?
Evet Yapabiliyorsunuz, Devir işlemini TuruncuNet ofisimize gelerek ya da 0 (850) 277 6464 numaralı TuruncuNet Müşteri Hizmetlerimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz.
Statik IP ne demek? Birden çok statik IP alma olanağı var mı?
ADSL hattı temin edildiğinde, aksi bir durum belirtilmedikçe Dinamik IP ile bağlanılır.